Fastback 1,5 mild-hybrid 2020
Napísané: 5. Februára 2021, 23:29
web : https://rcm.wbs.cz/HYUNDAI-M-line.html
fotogalerie : https://polarka27.rajce.idnes.cz/Fastba ... EV_M_line/
spotřeba : https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227375.html
fotogalerie all : https://polarka27.rajce.idnes.cz
meteo polarka : https://app.weathercloud.net/d0104864398#current
..Takže po cca 7 000 km -
Fastback SMART 1,5 T-GDI Mild hybrid na 16 " kolech - 8" rádio bez NAVI
( ze začátku jsem uvažoval o výměně za radio s NAVI a nebo za neoriginál 9,5" , ale po čase jsem dospěl k názoru a přesvědčení, že tato volba není pro mne.
A to protože - přes Androidauto běhá spolehlivě navigace Sygic , Waze, Google - a moje navigace iGO8, kterou používám od roku 2008 a mám doživotní aktualizaci map mi se Sygic plně stačí . Poměr cena výkon tedy zase neodpovídá, ( 8" radio z polska cca 6000,- + výduchy se slotem pro SD cca 2500.- )
jen pro pořádek, i na rádiu bez navi se lze dostat do Engeneering modu.
závady :
- 4 x se po zapnutí zapalování nerozsvítila obrazovka infotaimentu
- i když nám deaktivovaný Start&Stop tak nestíhám dobíjet AGM akumulátor
- po 3 500 km jsem zjistil, že hladina oleje je 5 mm nad max. reklamace - odsáli a od té doby stav setrvalý - zjevně kvalitní předprodejní servis
porovnání s ŠKODA
- Hyundai je nepoměrně hlučnější
- Hyundai a jeho infotaiment je oproti ŠKODA o ničem
- antikorozní ochrana podběhům, prahů a dutin je nulová oproti OCTAVIA I, IIFL , III
- spotřeba při jízdě na dálnic a vyšších rychlostech je vyšší než u Octavia 1,2TSI 81 kW
- ovládání mlhovek je lepší
- ovládání tempomatu se mi jeví jako zmatečné
- poměr cena a výbava je jasně pro Hyundai
- cena ojetiny je jasně pro Škoda
DoDO Moje úpravy Fastback M-line
fotogalerie : https://polarka27.rajce.idnes.cz/Fastba ... EV_M_line/
spotřeba : https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227375.html
fotogalerie all : https://polarka27.rajce.idnes.cz
meteo polarka : https://app.weathercloud.net/d0104864398#current
..Takže po cca 7 000 km -
Fastback SMART 1,5 T-GDI Mild hybrid na 16 " kolech - 8" rádio bez NAVI
( ze začátku jsem uvažoval o výměně za radio s NAVI a nebo za neoriginál 9,5" , ale po čase jsem dospěl k názoru a přesvědčení, že tato volba není pro mne.
A to protože - přes Androidauto běhá spolehlivě navigace Sygic , Waze, Google - a moje navigace iGO8, kterou používám od roku 2008 a mám doživotní aktualizaci map mi se Sygic plně stačí . Poměr cena výkon tedy zase neodpovídá, ( 8" radio z polska cca 6000,- + výduchy se slotem pro SD cca 2500.- )
jen pro pořádek, i na rádiu bez navi se lze dostat do Engeneering modu.
závady :
- 4 x se po zapnutí zapalování nerozsvítila obrazovka infotaimentu
- i když nám deaktivovaný Start&Stop tak nestíhám dobíjet AGM akumulátor
- po 3 500 km jsem zjistil, že hladina oleje je 5 mm nad max. reklamace - odsáli a od té doby stav setrvalý - zjevně kvalitní předprodejní servis
porovnání s ŠKODA
- Hyundai je nepoměrně hlučnější
- Hyundai a jeho infotaiment je oproti ŠKODA o ničem
- antikorozní ochrana podběhům, prahů a dutin je nulová oproti OCTAVIA I, IIFL , III
- spotřeba při jízdě na dálnic a vyšších rychlostech je vyšší než u Octavia 1,2TSI 81 kW
- ovládání mlhovek je lepší
- ovládání tempomatu se mi jeví jako zmatečné
- poměr cena a výbava je jasně pro Hyundai
- cena ojetiny je jasně pro Škoda
DoDO Moje úpravy Fastback M-line