Ahojte, aktuaľne premýšľam o kúpe Hyundai i30 Fastback 1.4 T-gdi (2018) s automatickou 7 st. prevodovkou. Momentálne vlastním Golf VII s benzínovým 1.4 TSi motorom. Fastback má najazdené cca 110 tisíc, po prvom majiteľovi, pravidelne servisované.
Chcel by som sa spýtať na vaše skúsenosti s týmto motorom (1.4 T-gdi), hlavne ak je tu niekto kto má uź najazdené 90 000+ km. Či boli nejaké problémy a podobne alebo sa oplatí ísť do tejto kúpy. Tým, že ide pomerne o “nový” motor neviem nájsť veľa info o skúsenostiach s dlhodobým použivaním.
Ďakujem
Hyundai i30 Fastback - skúsenosti
- Patrik
- Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 17. Októbra 2019, 10:21
- Bydlisko: Dunajská Lužná
- Kontaktovať používateľa:
Re: Hyundai i30 Fastback - skúsenosti
Ja som mal sice len 70 000 km (s kupujucim som sa stretol a jazdi spokojne dalej) ale co to viem povedat. Za mna je to vyborny motor. Svizny, ekonomicky a prijemny prejav. Ma samozrejme aj svoje chyby. Ja osobne som sa stretol s rezonanciou a vibraciami od tiahla na turbe. Vymenene 2x v ramci zaruky. Menej casty problem boli zapalovacie sviecky (zapalovacia rampa?) - v skupine sme mali myslim 2 clenov, ktori mali tuto poruchu - tiez menene na zaruku.
Kedze ide o Fastback, tak myslim ze je tam uz GPF. Ja som s tym nemal absolutne ziaden problem - regeneruje uplne inak, ako pri diesly. Clovek to nespozoruje. Ako kazdy turbomotor trpi pri kratkych trasach - moze zacat karbonovat. Cize ak bude auto vyuzivane na kratke jazdy, odporucam pri tankovani liat aj aditiva.
Spotrebu som vedel zajazdit pri kludnej jazde aj okolo 5 litorv. 7st DCT je uplne v poriadku. Pri 4. garancke som mal obe spojky na viac ako 80%. Je ale nerozhodna pri pohynani v kolone alebo v krizovatke pri nizkej rychlsoti, kedy preraduje z 1-2, 2-1.
Ak najdes pekny kusok za dobru sumu, nebudes banovat. Fastback sa im naozaj podaril...
Kedze ide o Fastback, tak myslim ze je tam uz GPF. Ja som s tym nemal absolutne ziaden problem - regeneruje uplne inak, ako pri diesly. Clovek to nespozoruje. Ako kazdy turbomotor trpi pri kratkych trasach - moze zacat karbonovat. Cize ak bude auto vyuzivane na kratke jazdy, odporucam pri tankovani liat aj aditiva.
Spotrebu som vedel zajazdit pri kludnej jazde aj okolo 5 litorv. 7st DCT je uplne v poriadku. Pri 4. garancke som mal obe spojky na viac ako 80%. Je ale nerozhodna pri pohynani v kolone alebo v krizovatke pri nizkej rychlsoti, kedy preraduje z 1-2, 2-1.
Ak najdes pekny kusok za dobru sumu, nebudes banovat. Fastback sa im naozaj podaril...
Hyundai i30 Fastback N Line+